DIGIMIND קורס דיגיטלי
.

DIGIMIND

לא עצרתם לשאול:

איך אפשר להרוויח מזה גם?

בהרגשה שלך, האינסטגרם שלך מממש את הפוטנציאל שלו?

אני כאן לעזור לך.
*קוד של 10% הנחה לקורס הדיגיטלי יישלח אלייך למייל*

אף אחד אחר לא ייקח אחריות על השיווק שלך במקומך.

ואם אתם כאן, אז אתם בטח כבר רוצים, פעם אחת ולתמיד, ללמוד אסטרטגיות נכונות להתנהלות באינסטגרם.
אתם בטח יודעים ומכירים את המספרים, ואם לא, הנה תזכורת:

  • זו תעשייה שמגלגלת קרוב ל10 מיליארד דולר בשנה!
  • 3 מיליארד אנשים מכל העולם משתפים תוכן בכל יום.

  • 6 מליון משתמשי סושיאל מדיה פעילים רק בישראל.

  • 1/5 מהזמן שלנו בטלפון אנחנו בפלטפורמות של מטה - דקה מתוך חמש דקות נתונות.

  • למעלה מ-2 מליון עסקים משתמשים באפליקציות לדבר עם הלקוחות שלהם ולצמוח.

  • למעלה מ140 מיליארד הודעות נשלחות כל יום!

  • למעלה ממליון סטוריז משותפים כל יום. 

* הקורס לא מתאים לאנשים שמעולם לא פתחו אינסטגרם, מעולם לא העלו פוסט, מגדירים את עצמם כ״טכנופובים״ או יודעים ומרגישים שהם צריכים ללמוד קודם כל על האפליקציה בכלל מהבסיס את הכל. לכם אני דואגת בנפרד, בקורס שמנגיש את הפלטפורמה, בקצב מתאים. אני על זה, חכו עוד קצת.

במילים פשוטות, ממה בנוי הקורס:
(קוראים לזה גם סילבוס...)

(1)
מבוא: רק בודקת שאתם איתי כאן

בפרק הזה אתם נכנסים לעולם הסושיאל איתי, מקבלים מושג על מספרים ונתונים מהשוק. כדי שזה יקרה, זה מה שנעשה:

  • מתחילים לאסוף נתונים כמותיים על העמוד- הסבר על סוגי העמוד, יתרונות וחסרונות.
  • אתם תבינו למה טעיתם עד היום בשיווק שלכם. והיי, גם תבינו מה זה שיווק בכלל?
  • תכינו את התשתית הביתית שלכם ליצירת תוכן זורמת.
  • תקבלו הסבר על איך בנוי הקורס ועל התהליך המשוגע שאתם עומדים לעבור.
  • תקבלו רשימה של כל האביזרים לרכישה ליצירת תוכן שתרצו לרכוש.

(2)
בניית העמוד: נכנסים לשיפוצים

בפרק הזה אתם בונים, פעם אחת ולתמיד, עמוד שנראה טוב ומחלק ערך. מפסיקים לצאת ידי חובה, לשים פלסטרים או להיות מופעלים מהרשת. אתם מתחילים לנהל את הדבר הזה.

  • אתם תתחילו לחשוב כמו יוצרי תוכן ותעשו את הסוויצ׳ מצרכני תוכן.
  • אתם הולכים להגדיר את קהל היעד שלכם. נכון, זה החלק הכי מעצבן בקורס. אבל שווה הרבה מאוד כסף.
  • תקבלו את כל הטריקים ליצירת תכנים, כל הקיצורים, כולל מדריכים של כל האפליקציות שאתם רוצים להשתמש בהם (וכמובן, מדריך שלם לעריכת סרטונים).
  • תכתבו גאנט של תכנים אפקטיבי לעסק שלכם.
  • נעבוד ביחד על בניית יום הצילום הראשון, הפקתו והוצאות לפועל.
  • תקבלו משימות שיחדדו את הנלמד בפרק, ידרבנו אתכם להתחיל ויהיו עבורכם מסגרת לעבודה אפקטיבית.
  • אתם תתחילו להינות מתהליך יצירת התוכן וניהול הסושיאל.

(3)
חשיפה: להביא את הערך שלכם, פשוט בגדול

עכשיו, אחרי שהבנתם ויישמתם איך העמוד שלכם צריך להיראות, חילקתם ערך ואתם מהווים עמוד בעל פוטנציאל לעניין עבור האלגוריתם, אתם מוכנים להכניס עיניים חדשות לכל החגיגה. תזכרו: אם הכנסתם עיניים חדשות לעמוד לפני שהוא נראה טוב ומחלק ערך, כאילו הכנסתם קהל לחנות שהיא עדיין בשיפוץ.

  • אתם הולכים להכיר, להבין ולבנות את הקמפיין הראשון במערכת business manager שהיא המערכת האמיתית לקידום ממומן במטה.
  • תלמדו על בוסט ופרומוט ובאיזה סוגים של קמפיינים כדאי לכם להשתמש בהם.
  • תלמדו על business suite, על פיקסלים,
  • אתם הולכים להבין לעומק את עולם שיתופי הפעולה באינסטגרם, עולם המשפיעניות, איך הוא עובד, איך פונים אליהן ואיזה סוגים בכלל יש להציע? מה נהוג?
  • תלמדו איך למדוד את הנתונים שלכם כמו שצריך! כי מה שלא מדיד – לא מנוהל.
  • אני הולכת לנפץ לכם בפרק הזה כמה מיתוסים מאוד וותיקים.
  • אתם הולכים סוף סוף להבין מה העניין עם ההאשטאגים? למה זה קריטי?
  • תקבלו כמובן משימות מפורטות ליישום החומר שלמדתם. ותכניסו קצת הנאה לעניין 

(4)
מעורבות: עולים שלב במערכת היחסים שלנו

בפרק הזה אנחנו מעלים הילוך ואתם כבר יוצרי תוכן לכל דבר. אתם מקבלים כלים איך לייצר תוכן שהוא זכיר, שתופס תשומת לב. איך לייצר יחסים עם הקהל.

  • אתם הולכים להכיל ולפרק את הפחד שלכם מול מצלמה יחד איתי 
  • תבנו לוח שידורים לפלטפורמה שלכם, שיעזור לכם להיות ערוץ תכנים שמייצר כאן לקוחות.
  • תלמדו לייצר תלות בין העוקבים שלכם לבין התוכן המשמעותי שיצרתם כדי לשרת אותם.
  • תקבלו הבנה על האלגוריתמים של אינסטגרם ובייחוד על השוני בין כל אחד.
  • תלמדו על הפרמטרים שצוקי (מארק צוקרברג) לוקח בחשבון כשהוא חושף אותנו ותהפכו להיות אורחים רצויים: אצלו ואצל הקהל שלכם.
  • תכתבו נאום מעלית משלכם!
  • ננתח ביחד את האינסייט של הנתונים שלכם ודירוג הפוסטים שלכם.
  • וכמובן, תקבלו משימות מהנות ליישום התכנים.

(5)
מכירה: סוף סוף אפשר להתחיל למכור, אבל בסטייל.

אחרי שבניתם את המערכת המשומנת הזו, כל מה שנותר לכם זה רק לקצור את הפירות בדמות מכירת המוצרים/שירותים שלכם.

  • תלמדו איך לחמם קהלים כדי שתוכלו למכור להם את הערך שלכם ביותר קלות.
  • תפתחו הצעת מכירה ייחודית משלכם.
  • תלמדו על השיח שמתנהל בראש של כולנו, ואיך להיכנס לשיחה הפתוחה הזו שמתנהלת בקרב קהל היעד הפוטנציאלי שלכם?
  • תלמדו על השיווק החדש, עיקרון הניגודיות ועיקרון היחסיות, שכולנו פועלים על פיהם ובעזרתם אומדים הצעות בעלות ערך.
  • אתם תתחילו לנתח את הנתונים שצברתם.
  • תקבלו משימה, אמנם מעצבנת אבל מאוד חשובה, לבנות הצעת מכירה שאי אפשר לסרב לה. כמובן על בסיס החומר וההנחיות שקיבלתם.

קצת פידבקים שקיבלתי על הקורס:

אז מה קורה פה?

ושוב אני אגיד:
אני כאן כדי שלא תבזבזו את הזמן שלכם.

קצת מידע טכני

איך בנוי הקורס?

הקורס בנוי מ- 07:40:26 שעות.
אני חוזרת: שבע שעות, ארבעים דקות ועשרים ושש שניות של תוכן מחולק לפי שיעורים וסרטונים מונגשים.

מלבד להסברים שלי,
תקבלו הסברים על אפליקציות והדרכה, משימות לכל פרק, לימוד מלא על מערכת ביזנס מנג׳ר (מערכת פרסום הממומן של פייסבוק), קבצים מצורפים (כמו שלד לתכנית עסקית לעסק וקבצים משלימים לקורס) ועוד כמה הפתעות.

מה ההשקעה שלך?

מחיר הקורס: 1500₪

את הסכום אפשר לחלק ל-3 תשלומים. 

מה הם תנאי האחריות והביטול?

במידה ופתחת את הקורס לאחר הרכישה, לא יהיה ניתן לבטל את הרכישה בכפוף לתקנון ומדיניות הביטולים של החברה.

משך זמן הקורס:

בין היתר, האפליקציות שנלמד

בהרחבה:

בקצרה:

DIGIMIND

כתובת אימייל
שם מלא
מס׳ טלפון

למה צריך גאנט?

#יַעֶלְעַלרֶשֶׁת, מדור כתבות על שיווק דיגיטלי באתר של ירדן הראל

 שורה תחתונה,

בניתי קורס דיגיטלי שמאגד לתוכו את כל מה שאני יודעת בעולמות השיווק, כתוצאה מניסיון, מהרבה מאוד קורסים שלקחתי, מידע שצברתי, מטעויות שעשיתי, מכנסים של שיווק שנכחתי, מספרים שקראתי.

השיווק שאני משתמשת בו, וזה שגם לימדתי ובניתי עליו את הקורס, הוא שיווק מבוסס ערך.

כי אם פעם הספיק לנו להצטלם בבגד ים כדי לקבל ערמות של לייקים וטראפיק, היום אנחנו חיים בעידן שסף הגירויים שלנו כל כך גבוה, שאנחנו מוצפים במידע ופרסומות מכל כיוון, ואנחנו כנראה כבר לא נהיה החלוצים בתחום (וזה בסדר). ולכן הכלי הכי אפקטיבי שיעזור לנו לבלוט, הוא שיווק מבוסס ערך.

אנחנו משחקים כאן משחק של הנגשה.
ככל שננגיש יותר את התכנים, נתפוס את הקהל, נגרום לו לעצור, נעשיר אותו במידע, טיפים, רעיונות – ככה הוא ירצה, יותר ויותר, לצרוך תכנים שלנו. וככה הוא נכנס למנגנון שאנחנו בונים בקורס הזה, מנגנון שיעזור לכם למכור הרבה יותר.

נתראה במסך אצלכם :)

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.